Zastosowano w nim opony CST, które doskonale sprawdzają się na torze
KAYO
Mini GP 150 to wszechstronny motocykl, który umożliwi wejście w świat wyścigów
dzieciom i młodzieży od 12 roku życia, ale również pozwoli dorosłym szlifować
swoje umiejętności. To wszystko jest możliwe dzięki niskiej masie, kompaktowym
rozmiarom, mocnemu silnikowi i optymalnej wysokości siedziska. Nadaje się
zarówno na jazdę po torach kartingowych jak i w zamkniętych
halach.
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 150 cm3 sparowano z
manualną skrzynią biegów, która ma 5 przełożeń w odwróconym układzie, więc można
poczuć się jak na prawdziwej maszynie wyścigowej.
W standardzie kickstarter
dla obniżenia masy.
Siedzisko umieszczone na wysokości 670 mm i masa 85 kg
sprawiają, że łatwo jest utrzymać równowagę w szybkich i ciasnych
zakrętach.
Aluminiowe, odlewane felgi SM o średnicy 12 cali z przodu i z tyłu
są równie wytrzymałe, co lekkie. Wyposażono je w wysokiej jakości opony do jazdy
po asfaltowej nawierzchni.
Hydrauliczne hamulce mają duże tarcze o średnicy
210 mm z przodu i 190 mm z tyłu, co przekłada się na mocne i pewne
hamowanie.
Zbiornik paliwa o pojemności 10 litrów sprawi, że przejedziesz
wiele okrążeń, zanim znów trzeba będzie go uzupełnić.
Motocykl przeznaczony
dla młodzieży myślącej o rozpoczęciu przygody z wyścigami, a także dla
dorosłych, którzy chcą się dobrze bawić i przy okazji podnosić swoje
umiejętności ucząc się zachowań przydatnych w jeździe na dużych
maszynach.
Motocykle Mini GP są przeznaczone do jazdy po zamkniętych torach
asfaltowych i w krytych halach, więc można z nich korzystać przez cały rok.
Najlepszym środowiskiem dla tych jednośladów są niewielkie obiekty kartingowe,
gdzie można w pełni wykorzystać ich
możliwości.
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi
proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą
mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu
będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne
opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania
zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej
nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis
zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność
należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem
eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy
zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to
konieczne.
Zupełnie nowy pojazd w gamie MRF, który otwiera nowy rozdział dla m...
PITGANG dla początkujących, czyli model 110XD Enduro
Mocny silnik o...
Cross Pit Bike MRF 140 RC Big Wheels koła 17/14 cali
Pit bike MRF 1...
Zestaw kółek bocznych , kółka boczne , pomocnicze przeznaczonych d...
Cross Pitbike Kayo MRF 140RC Big koła 12/14 cali
Pit bike MRF 140RC...
Producent
Kraj: CN
Ulica: NO. 139 BIYUAN ROAD, XINBI STREET,
Kod pocztowy: 321400
Miasto: LISHUI
e-mail: marketing@kayomoto.com
Telefon: nowegumy.pl