Usługa Serwisowa Kayo Mrf Pitgang
złożenie i uruchomienie nowych pojazdów Kayo Mrf Pitgang Gotowośc ...
Regulowane zawieszenie i świetna geometria pozwalają mierzyć się z trudnym podjazdem, czy eksplorować nieznane szlaki. KAYO K5 300 ENDURO to odpowiedni wybór dla pasjonatów off-roadu z doświadczeniem, którzy poszukują maszyny dostarczającej adrenaliny i emocji w każdej sekundzie jazdy, zachowując przy tym precyzję i stabilność na każdym rodzaju nawierzchni.
Czterosuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 300 cm3 z
czterozaworową głowicą i 6-stopniową skrzynią biegów
Układ wydechowy ze stali
nierdzewnej
Elektryczny rozrusznik w standardzie
Gaźnik NIBBI
PWK34
Wysokiej jakości zawieszenie z regulacją tłumienia odbicia (przód i
tył) oraz kompresji (tył)
Hydrauliczne hamulce wyposażone w duże tarcze o
średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu
Wytrzymała kierownica typu
fatbar
Lekkie i odporne na uszkodzenia aluminiowe koła w rozmiarze 21″ przód
i 18″ tył
Zbiornik paliwa o pojemności aż 7,5 l
Siedzenie na wysokości
92,5 cm
Pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego
Serce K5 300 ENDURO to jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności 300 cm³. Co to dla Ciebie oznacza? Zawsze dostępną moc, bez względu na warunki. Chłodzenie cieczą utrzymuje optymalną temperaturę silnika, dzięki czemu można cieszyć się jazdą bez obaw o przegrzanie. Co więcej?! 6-biegową skrzynię zestopniowano w sposób, który pozwala na powolne manewrowanie między drzewami, jak i szybkie przeloty po polnych drogach.
Dzięki regulowanemu zawieszeniu w KAYO K5 300 ENDURO dostosujesz motocykl idealnie do swoich potrzeb. Przedni widelec z regulacją odbicia pozwala na lepsze dopasowanie KAYO K5 300 ENDURO do stylu jazdy oraz warunków na trasie. Tylny amortyzator połączony systemem dźwigniowym z wahaczem, regulowany na odbiciu i kompresji, sprawia, że czujesz pełną kontrolę nad motocyklem, niezależnie od trudności terenu. To nie tylko technologia – to wolność i jedność z maszyną, która pozwala Ci przekraczać własne granice.
KAYO K5 300 ENDURO nie idzie na kompromisy. Wyposażony w przednią lampę LED zapewnia doskonałą widoczność nawet o zmroku. Odporna na uszkodzenia kierownica typu fatbar i kute klamki gwarantują trwałość w trudnych warunkach terenowych. Natomiast duże tarcze hamulcowe o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu oraz miedziane klocki hamulcowe dają gwarancję skutecznego i pewnego hamowania.
Mimo sportowego wyglądu KAYO K5 300 ENDURO to motocykl o bardzo szerokim zakresie zastosowania. Zaskakująco przyjazna charakterystyka silnika, z basowym brzmieniem i użyteczną mocą, pozwala czerpać przyjemność z jazdy wszystkim endurowcom – od osób szukających sprzętu na wycieczki, po motocyklistów wracających do sportu
Motocykl stworzono z myślą o ambitnych poszukiwaczach przygód, którzy lubią bawić się w terenie. To propozycja dla młodzieży powyżej 16 roku życia i dorosłych. Z tym sprzętem wjedziesz w każdy teren.
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.
Zobacz także
złożenie i uruchomienie nowych pojazdów Kayo Mrf Pitgang Gotowośc ...
MRF eR 2.0 MX jest jednym z czterech modeli nowej, elektrycznej ser...
PITGANG dla początkujących, czyli model 110XD Enduro
Mocny silnik o...
MRF ER 1.6 SM - elektryczny Pit Bike dla dzieci do nauki jazdy na a...
Cross Pit Bike silnik Kayo MRF 140 TTR kingstarter
-gabarytowo mo...
MRF eR 1.6 MX to jeden z czterech modeli nowej, elektrycznej serii ...
Ten Pit Bike to starszy brat modelu TT140. Motocykl napędza czteros...
Producent
Kraj: CN
Ulica: NO. 139 BIYUAN ROAD, XINBI STREET,
Kod pocztowy: 321400
Miasto: LISHUI
e-mail: marketing@kayomoto.com
Telefon: nowegumy.pl