Pit Bike MRF electric 48V 1600W 10/10 Super Moto
MRF ER 1.6 SM - elektryczny Pit Bike dla dzieci do nauki jazdy na a...
KAYO 125 TD to jeden z łatwiejszych pit bike do jazdy w gamie! Uniwersalny,
nie za duży, nie za mały i zapewniający 100% ZABAWY! Model KAYO 125 TD
dedykowany jest dzieciom w wieku od 9 lat – zwłaszcza tym, które potrafią już
zmieniać biegi.
KAYO 125 TD to jeden z łatwiejszych pit bike do jazdy w
gamie! Uniwersalny, nie za duży, nie za mały i zapewniający 100% ZABAWY! Model
KAYO 125 TD dedykowany jest dzieciom w wieku od 9 lat - zwłaszcza tym, które
potrafią już zmieniać biegi.
KAYO 125 TD napędzane jest jednocylindrowy, czterosuwowym silnik o pojemności 124cm3 uruchamiany za pomocą nożnego kickstartera. Młody rajder może od początku przyzwyczajać się do dużych motocykli terenowych. Pit bike posiada manualną, czterostopniową skrzynię biegów, a wszystkie biegi włącza się podnosząc dźwignię zmiany biegów do góry, co znacznie ułatwia naukę jazdy.
Większa rama, zupełnie nowy silnik, amortyzator o większym skoku, airbox w standardzie - to tylko część nowości w nowej generacji KAYO 125 TD.
Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 124cm3 ma przyjazną
początkującym charakterystykę. Model w standardzie posiada airbox, a jednostka
napędowa jest zupełnie nowa w stosunku do poprzedniej generacji.
125 TD
posiada 4-biegową, manualną skrzynie biegów. Z tego powodu model idealnie
wpisuje się jako kolejny sprzęt dla jeżdżących już dzieci, albo jako pierwszy
mini-motocykl dla starszaków i nastolatków.
Pit bike KAYO 125 TD waży
zaledwie 66,5 kg, dzięki czemu łatwo się prowadzi i łatwiej go
podnieść.
Kierownica regulowana jest na półkach, więc dostosujesz pozycję do
swojej budowy ciała.
Koła w rozmiarze 14″ z przodu i 12″ z tyłu poradzą sobie
w każdym terenie.
Wysokość siedzenia to zaledwie 750mm, więc dziecko lub
nastolatek powinno nie mieć problemów stanąć na podłożu całą stopą.
W
standardzie znajduje się boczna stopka.
Nowy model posiada plastiki typu
KRZ.
Tylny amortyzator posiada osłonę oraz większy skok.
Zwiększono
pojemność zbiornika paliwa, dla wygody użytkowania.
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.
MRF ER 1.6 SM - elektryczny Pit Bike dla dzieci do nauki jazdy na a...
KAYO 125 TT to wyjątkowa maszyna dla młodzieży. 125 TT napędza siln...
Zestaw kółek bocznych , kółka boczne , pomocnicze przeznaczonych d...
MRF eR 1.6 MX to jeden z czterech modeli nowej, elektrycznej serii ...
KAYO 140 TT to motocykl z mocnym silnikiem o pojemności 140cc. Posi...
Ten Pit Bike to starszy brat modelu TT140. Motocykl napędza czteros...
Producent
Kraj: CN
Ulica: NO. 139 BIYUAN ROAD, XINBI STREET,
Kod pocztowy: 321400
Miasto: LISHUI
e-mail: marketing@kayomoto.com
Telefon: nowegumy.pl