Dirt Bike MRF eDIRT 6.0 elektryczny Cross
Zupełnie nowy pojazd w gamie MRF, który otwiera nowy rozdział dla m...
MRF 140 RC-Z to wybór doświadczonych riderów, którzy potrafią opanować motocyklową moc. Jest to profesjonalny model, który ucieszy wprawionych entuzjastów off-roadu oraz zawodników, którzy startują w zorganizowanych wyścigach. Czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm³ z fabrycznym tuningiem, lekkim magneto i ostrym wałkiem rozrządu zapewniają wyjątkową responsywność oraz moc. To model przygotowany na wyzwania, które przed nim postawisz.
MRF 140 RC-Z został stworzony z myślą o dynamicznej i agresywnej jeździe, dlatego doskonale sprawdzi się na torze oraz w trudnym terenie. To obecnie najbardziej zaawansowany model wśród pit bike’ów MRF. Nowoczesny, lekki, mocny pozwoli poczuć pełną gamę emocji i da satysfakcję riderowi. Na wyścigi, zawody, w terenie pozwoli zdać niejeden test i wykręcić najlepsze osiągi.
MRF 140 RC-Z został wyposażony w rolgaz 1/4. Krótki rolgaz pozwala na błyskawiczną reakcję przy dodaniu gazu, co jest szczególnie pomocne przy dynamicznych przyspieszeniach i manewrach. Szybsza i dokładniejsza zmiana mocy, przyda się szczególnie podczas zmagań na torze wyścigowym. W trakcie zawodów liczy się każda sekunda, dlatego czas reakcji jest tak ważny.
MRF 140 RC-Z jest zasilany przez czterosuwowy silnik 140 cm³, wzbogacony o lekkie magneto i ostry wałek rozrządu. Ten zestaw przekłada się na lepsze przyspieszenie, stabilną moc, a także wyjątkową płynność pracy. Aluminiowe koła i wahacz oraz lekkie magneto zaprojektowane zostały z myślą o zminimalizowaniu całościowej wagi motocykla, co jest szczególnie przydatne podczas zawodów. 140 RC-Z oferuje zaawansowane rozwiązania dla wymagających motocyklistów. Aktualnie, to najlepszy off-roadowy model marki MRF.
Podczas wyścigów liczy się precyzja i płynność. Wiedząc to, wyposażyliśmy 140 RC-Z we wzmocnioną, aluminiową dźwignię zmiany biegów. Dźwignia wykonana została z wytrzymałego aluminium, co pozwoliło zwiększyć odporność na uszkodzenia, a w szerszej perspektywie zapewniło kierowcy szybką i zręczną zmianę biegów.
W standardzie MRF 140 RC-Z ma lekkie, aluminiowe koła o wymiarach 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu. Oznacza to doskonałą przyczepność i stabilność na różnych nawierzchniach. Nowe możliwości daje riderowi opcja montażu większych kół – 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu. Większe koła to wyższy pojazd, który sprawdzi się na trudniejszych trasach, zaspokoi większe ambicje ridera i pozwoli eksplorować nowe ścieżki.
Najważniejsze cechy :
-Czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm3
-
Wysokość do siedzenia 83 cm
- Stojak w zestawie
- Kickstarter
- Brak
rozrusznika elektrycznego
- Manualna skrzynia biegów
- Układ biegów
N-1-2-3-4
- Rozmiar kół 14″ przód, 12″ tył
- Możliwość montażu większych
kół 17″ przód, 14″ tył
- 70 kg wagi
- Chłodzony powietrzem
-
Wytrzymała, lekka aluminiowa kierownica
- Wydajne tarczowe hamulce
hydrauliczne
- Odginane, regulowane klamki
- Wytrzymała chłodnica oleju –
zapobiega przegrzewaniu się oleju, co poprawia smarowanie i wydłuża żywotność
silnika
- Wdzięczny model do tuningu – zmiana kół, montaż ostrego wałka
rozrządu, lekkiego magneta, większego gaźnika
- Zalecany wiek użytkownika od
12 lat
- Brak homologacji, pojazd niedopuszczony do ruchu
drogowego
Zupełnie nowy pojazd w gamie MRF, który otwiera nowy rozdział dla m...
Kayo Pit Bike MRF 120 TTR e-start
Pit bike MRF 120 TTR e-start to d...
MRF eR 1.6 MX to jeden z czterech modeli nowej, elektrycznej serii ...
Kayo 50 KMB - idealny Pit Bike dla najmłodszych
Kayo KMB to doskona...
Kluczowe cechy:
Bezszczotkowy silnik elektryczny o mocy 250W
3 tryby...
złożenie i uruchomienie nowych pojazdów Kayo Mrf Pitgang Gotowośc ...
Producent
Kraj: IN
Ulica: 124, Greams Road
Kod pocztowy: 600006
Miasto: Chennai
e-mail: info@mrf.in