Surron light bee L1e x fioletowy 2025
ELEKTRYCZNY MOTOCROSS Z HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ!
Moc: 2,04 kW (6kW)
Bat...
ELEKTRYCZNY MOTOCROSS Z HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ!
Moc: 2,04 kW (6kW)
Bateria: 60 V 40 Ah
Masa własna: 56 kg
Prędkość maksymalna: 45 km/h (80 km/h)
Czas ładowania: 3h
Moment obrotowy: 240 Nm
WERSJA Z HOMOLOGACJĄ LIGHT BEE L1E POSIADA WSZYSTKIE NIEZBĘDNE DOKUMENTY, ABY POJAZD MÓGŁ BYĆ UŻYWANY NA DROGACH PUBLICZNYCH!
Moc oraz zasięg – Motocykl elektryczny Light Bee L1e X
SURRON JEST WYPOSAŻONY W SILNIK O MOCY 6 KW (~8,2 KM) . SILNIK JEST IDEALNIE UMIESZCZONY W RAMIE, BLISKO ŚRODKA CIĘŻKOŚCI ELEKTRYCZNEGO CROSSA.
Zestaw napędowy składa się z łańcucha oraz koła zębatego przymocowanego bezpośrednio do tylnej osi. Razem z niską wagą SurRon’a (56 kg) zapewnia on interesującą wydajność, a razem z dopasowaną charakterystyką mocy i momentu obrotowego gwarantuje radość z jazdy oraz bezpieczeństwo. Osiąga prędkość maksymalną 80 km/h. Pojazd posiada dwa tryby jazdy, które pozwalają na zachowanie optymalnego stosunku mocy i oszczędności baterii. Przy ostrej jeździe w prawdziwym terenie, z kierowcą o wadze około 95 kg motocykl jest w stanie jechać na pełnym gazie bez zatrzymywania się około 3 godzin. W trybie ECO w optymalnych warunkach i z prędkością 25 km/h motocykl może przejechać dystans ponad 100 kilometrów.
Motocross elektryczny SurRon – Bateria oraz ładowanie
BATERIA LI ION SKŁADA SIĘ Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OGNIW OD FIRMY PANASONIC O NAPIĘCIU 60 VOLT I POJEMNOŚCI 40 Ah.
Bateria da się bardzo łatwo i bezpiecznie wyjąć, można ją ładować poza SurRon’em. Stan naładowania baterii jest wyświetlany na panelu LCD, który informuje również o ładowaniu. Bateria ładuje się zewnętrzną 10 A ładowarką, która może być łatwo schowana do małego plecaka. Czas ładowania całkowicie wyładowanej baterii do 100% pojemności trwa około 3 godzin. Wyraźnie szybsze jest ładowanie z 20% do 60% pojemności i trwa około 1 godziny (w ten sposób baterię można naładować na przykład podczas obiadu). Dlatego całodzienne korzystanie z motocykla nie jest nierealne.
Wyświetlacz, oświetlenie, interfejs
Wyświetlacz elektrycznego cross’a na kierownicy pokazuje ważne informacje z kluczowymi parametrami (prędkość, ilość przejechanych kilometrów, całkowita ilość przejechanych kilometrów). Centralny wyświetlacz pokazuje również aktualny stan naładowania baterii oraz informuje o jej ładowaniu. SurRon standardowo jest wyposażony w przednie i tylne światła i gniazdo USB do ładowania na przykład telefonu. Elektryk posiada również prosty przełącznik trybu jazdy.
Rama oraz amortyzacja
KONSTRUKCJA RAMY ZOSTAŁA OD POCZĄTKU PRZYSTOSOWANA DO WYKORZYSTANIA SILNIKA ELEKTRYCZNEGO!
Doskonale dopasowuje wagę baterii i silnika do środka ciężkości w SurRon. Sposób wykorzystania profilów aluminiowych z pewnością zadowoli każdego miłośnika nowoczesnych technicznych konstrukcji. Aluminiowe profile, wraz z całą koncepcją elektrycznego cross’a, zapewniają minimalną masę całkowitą, sztywność ramy, wygodne prowadzenie i trwałość motocykla. Waga ramy wynosi tylko 7,8 kg! Przednie i tylne zawieszenie zapewniają wysokiej jakości komponenty firmy KKE. Tylny widelec wyposażony jest w kołyskę. Przedni widelec i tylne zawieszenie są w pełni regulowane.
Wymiary pojazdu dł./szer./wys. (mm) : 1860 x 780 1050 mm
Waga pojazdu z baterią : 58 kg
Waga pojazdu bez baterii : 47kg
Maksymalne obciążenie : 100 kg
Rozstaw osi : 1230 mm
Wysokość siedziska : 802 mm
Minimalny prześwit : 270 mm
Prędkość maksymalna : 45 km/h (75 km/h po odblokowaniu)
Moc maksymalna : 6 kW (po odblokowaniu)
Maksymalny moment obrotowy : 250 Nm
Zasięg : 100km (przy średniej prędkośći około 20km/h)
Tryby jazdy : SPORT + ECO MODE
Dodatkowe funkcje : Hamowanie rekuperacyjne (tylko w trybie SPORT)
Klasa ochrony IP : IP65
Typ Baterii : Litowo-jonowa wyjmowana
Pojemność baterii : 40 Ah
Napięcie znamionowe : 60V
Zabezpieczenie przed nadmiernym natężeniem : 100A
Czas ładowania : 3,5 h
Typ silnika : bezszczotkowy DC, BLDC
Moc znamionowa silnika : 2,04kW
Obroty znamionowe : 5400r/min
Napięcie znamionowe : 60V
Napięcie wejściowe : AC110/230V
Napięcie wyjściowe : 67,2V
Natężenie wyjściowe : 10A
Kontroler Typ : Sine Wave 48V FOC
Rama : Z kutego aluminium
Koła (obręcz) przód : aluminiowa 19*1,4
Koła (obręcz) tył : aluminiowa 19*1,4
Opony przód : 70/100-19 off-road
Opony tył : 70/100-19 off-road
Główny napęd : paskowy HTD 8M
Napęd dodatkowy łańcuchowy 420, 106 ogniw
Zawieszenie przednie :podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany
Zawieszenie tylne :centralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany
Skok tylnego koła : 210 mm
Hamulec przedni tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm
Hamulec tylny
Port ładowania USB : USB-5V, 2400mA
Zobacz także
ELEKTRYCZNY MOTOCROSS Z HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ!
Moc: 2,04 kW (6kW)
Bat...
Kayo 50 KMB - idealny Pit Bike dla najmłodszych model 2024 Nowa okl...
MRF E-STREET 2.5 to motorower elektryczny z homologacją stworzony d...
KAYO 125 TT to wyjątkowa maszyna dla młodzieży. 125 TT napędza siln...
sprawdzone motocykle, które swoją ceną mogą konkurować na rynku. Wy...
Zestaw kółek bocznych , kółka boczne , pomocnicze przeznaczonych d...
Producent
Kraj: CN
Ulica: No. 456, Jincheng Avenue
Kod pocztowy: 528000
Miasto: Foshan
e-mail: contact@surron.com