Kayo PitGang 140XD 140 XD kingstarter
sprawdzone motocykle, które swoją ceną mogą konkurować na rynku. Wy...
Zastosowano w nim opony CST, które doskonale sprawdzają się na torze
KAYO
Mini GP 150 to wszechstronny motocykl, który umożliwi wejście w świat wyścigów
dzieciom i młodzieży od 12 roku życia, ale również pozwoli dorosłym szlifować
swoje umiejętności. To wszystko jest możliwe dzięki niskiej masie, kompaktowym
rozmiarom, mocnemu silnikowi i optymalnej wysokości siedziska. Nadaje się
zarówno na jazdę po torach kartingowych jak i w zamkniętych
halach.
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 150 cm3 sparowano z
manualną skrzynią biegów, która ma 5 przełożeń w odwróconym układzie, więc można
poczuć się jak na prawdziwej maszynie wyścigowej.
W standardzie kickstarter
dla obniżenia masy.
Siedzisko umieszczone na wysokości 670 mm i masa 85 kg
sprawiają, że łatwo jest utrzymać równowagę w szybkich i ciasnych
zakrętach.
Aluminiowe, odlewane felgi SM o średnicy 12 cali z przodu i z tyłu
są równie wytrzymałe, co lekkie. Wyposażono je w wysokiej jakości opony do jazdy
po asfaltowej nawierzchni.
Hydrauliczne hamulce mają duże tarcze o średnicy
210 mm z przodu i 190 mm z tyłu, co przekłada się na mocne i pewne
hamowanie.
Zbiornik paliwa o pojemności 10 litrów sprawi, że przejedziesz
wiele okrążeń, zanim znów trzeba będzie go uzupełnić.
Motocykl przeznaczony
dla młodzieży myślącej o rozpoczęciu przygody z wyścigami, a także dla
dorosłych, którzy chcą się dobrze bawić i przy okazji podnosić swoje
umiejętności ucząc się zachowań przydatnych w jeździe na dużych
maszynach.
Motocykle Mini GP są przeznaczone do jazdy po zamkniętych torach
asfaltowych i w krytych halach, więc można z nich korzystać przez cały rok.
Najlepszym środowiskiem dla tych jednośladów są niewielkie obiekty kartingowe,
gdzie można w pełni wykorzystać ich
możliwości.
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi
proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą
mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu
będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne
opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania
zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej
nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis
zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność
należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem
eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy
zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to
konieczne.
sprawdzone motocykle, które swoją ceną mogą konkurować na rynku. Wy...
Cross Pit Bike silnik Kayo MRF 140 TTR kingstarter
-gabarytowo mo...
Pit Bike 125XD został stworzony z myślą o riderach, którzy oczekują...
sprawdzone motocykle, które swoją ceną mogą konkurować na rynku. Wy...
KAYO 125 TT to wyjątkowa maszyna dla młodzieży. 125 TT napędza siln...
KAYO K2 ENDURO new 2025 wersja na nowej lampie Led
to model idealn...
MRF eR 2.0 MX jest jednym z czterech modeli nowej, elektrycznej ser...
Producent
Kraj: CN
Ulica: NO. 139 BIYUAN ROAD, XINBI STREET,
Kod pocztowy: 321400
Miasto: LISHUI
e-mail: marketing@kayomoto.com
Telefon: nowegumy.pl