Pitbike Kayo MRF 140RC Big koła 17/14 cali
Cross Pit Bike MRF 140 RC Big Wheels koła 17/14 cali
Pit bike MRF 1...
KAYO 125 TD to jeden z łatwiejszych pit bike do jazdy w gamie! Uniwersalny,
nie za duży, nie za mały i zapewniający 100% ZABAWY! Model KAYO 125 TD
dedykowany jest dzieciom w wieku od 9 lat – zwłaszcza tym, które potrafią już
zmieniać biegi.
KAYO 125 TD to jeden z łatwiejszych pit bike do jazdy w
gamie! Uniwersalny, nie za duży, nie za mały i zapewniający 100% ZABAWY! Model
KAYO 125 TD dedykowany jest dzieciom w wieku od 9 lat - zwłaszcza tym, które
potrafią już zmieniać biegi.
KAYO 125 TD napędzane jest jednocylindrowy, czterosuwowym silnik o pojemności 124cm3 uruchamiany za pomocą nożnego kickstartera. Młody rajder może od początku przyzwyczajać się do dużych motocykli terenowych. Pit bike posiada manualną, czterostopniową skrzynię biegów, a wszystkie biegi włącza się podnosząc dźwignię zmiany biegów do góry, co znacznie ułatwia naukę jazdy.
Większa rama, zupełnie nowy silnik, amortyzator o większym skoku, airbox w standardzie - to tylko część nowości w nowej generacji KAYO 125 TD.
Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 124cm3 ma przyjazną
początkującym charakterystykę. Model w standardzie posiada airbox, a jednostka
napędowa jest zupełnie nowa w stosunku do poprzedniej generacji.
125 TD
posiada 4-biegową, manualną skrzynie biegów. Z tego powodu model idealnie
wpisuje się jako kolejny sprzęt dla jeżdżących już dzieci, albo jako pierwszy
mini-motocykl dla starszaków i nastolatków.
Pit bike KAYO 125 TD waży
zaledwie 66,5 kg, dzięki czemu łatwo się prowadzi i łatwiej go
podnieść.
Kierownica regulowana jest na półkach, więc dostosujesz pozycję do
swojej budowy ciała.
Koła w rozmiarze 14″ z przodu i 12″ z tyłu poradzą sobie
w każdym terenie.
Wysokość siedzenia to zaledwie 750mm, więc dziecko lub
nastolatek powinno nie mieć problemów stanąć na podłożu całą stopą.
W
standardzie znajduje się boczna stopka.
Nowy model posiada plastiki typu
KRZ.
Tylny amortyzator posiada osłonę oraz większy skok.
Zwiększono
pojemność zbiornika paliwa, dla wygody użytkowania.
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.
Cross Pit Bike MRF 140 RC Big Wheels koła 17/14 cali
Pit bike MRF 1...
Kluczowe cechy:
Bezszczotkowy silnik elektryczny o mocy 250W
3 tryby...
Cross Pitbike Kayo MRF 140RC Big koła 12/14 cali
Pit bike MRF 140RC...
Kayo 50 KMB - idealny Pit Bike dla najmłodszych
Kayo KMB to doskona...
ELEKTRYCZNY MOTOCROSS Z HOMOLOGACJĄ DROGOWĄ!
Moc: 2,04 kW (6kW)
Bat...
MRF ER 1.6 SM - elektryczny Pit Bike dla dzieci do nauki jazdy na a...
Producent
Kraj: CN
Ulica: NO. 139 BIYUAN ROAD, XINBI STREET,
Kod pocztowy: 321400
Miasto: LISHUI
e-mail: marketing@kayomoto.com
Telefon: nowegumy.pl